February 10, 2010

LIDT MERE-ind-imellem - STRIK og HÆKLING

Inden jeg rigtigt kan komme gang med et større project er det blevet til en del sokker ingen, her til mor og barn- Det er snart ved at være slut med strømpegarn på lager, så det sidste må bruges, inden der kommer mere af det "gamle"OPAL fra Mariannes Wolle - disse er strikket i Rellana's "Flotte Socke" som også er firetrådet og 75% uld og 25%polyamid
Endelig kom jeg så i gang med netop det tørklæde i det garn og de farver , jeg forelskede mig i på Strikkefestivalen i Svendborg, nemlig "Violet points scarf" i Noro Kureyon Sock yarn (farve 188) og som Anne Bauer havde på. Hun har også oversat opskriften og lagt den på sin blog http://annebauer.dk/#post184

1 comment:

engrandeting said...

Jeg kan godt forstå at du blev forelsket i det, jeg har bestilt garnet hos min lokale for et halvt år siden og hun har stadig ikke fået det hjem i lige den farve.. jeg har dog fået det lavet i en anden farve, og det er da ok, men det er jo ikke Anne-tørklædet.... ;o)

Tillykke med det.... ;o)

Hilsen Bente