March 11, 2012

søndag i Vanløse

Kirsten kom forbi og syede sammen med mig i dag, Susanne kom ned fra 1. sal og skar flere strimler til kurve, Kirsten har syet en lækker kurv fra Sy og rens i Sorø, og sådan en må jeg da også ha lavet, den ser sådan ud på mønstret
http://www.syogrens.dk/default.asp?ID=208&pID=146&img=14.



 Kirstens kurv er også superflot, den er her  P3080002.JPG
Jeg har fået skåret til min, og er begyndt at sy, her er 2 af siderne foreløbig, glæder mig til at fortsætte lige om snart, når jeg har fordøjet min  dejlige grøntsagssuppe !!

  
                    Kirsten syede lige en lille nålepude, og sådan en måtte jeg da også ha, så hun var så sød, også at sy en til mig !!! Nu har jeg lige fået fyldt den og sat en knap på og syntes lige at I også skulle se den, mønster på den er fra bogen "Flowerpower Patcwork"


No comments: