October 4, 2008

SÅ OPRANDT DAGEN




et par dage efter jeg kom hjem fra en pragtfuld strikkefestival på vandrehjemmet i Silkeborg - TAK FOR HYGGELIGT SAMVÆR TIL ALLE DELTAGERE :-)

HVOR JEG GIK PÅ EFTERLØN!! Sidste dag var den 30. september, og jeg havde arbejdet rigtig mange timer den dag for at blive klar med alle de ting, min chef gerne ville ha' arbejdsanvisning på, så inden han gik, sagde han : Du møder først ved 10.30 tiden i morgen, så har jeg kaffebord, boller og basser klar til os (vi var 2 i firmaet) . Det havde han.... og på min plads stod en stor buket roser, en Gl.Dansk - ikke nogen hentydning- sagde han !!! en stor pakke og et meget sødt kort med tak for alt..osv...I pakken var en ALTO-vase, som jeg desværre har i forvejen, så den skal jeg ha' byttet, jeg ved ikke til hvad endnu!! Tænk, nu kan jeg bare foretage mig alle de ting, jeg har lyst til, dagen lang. Det er vist ikke helt gået op for mig endnu. Den første dag skulle jeg på Hukommelsesklinikken på Bispebjerg hospital med med min mor, som lider af Alzheimer og om aftenen var jeg ude og spise Mexikansk hos "Que Pasa" i Vanløse http://www.quepasa.dk/, med min søn Christian- det var jo også min fødselsdag den dag. Torsdag skulle jeg så lige en tur til lægen med min ryg- alle danskere har dårlig ryg - siger reumatologen !!! for herefter at køre til Tisvildeleje, og nu virker det jo bare som en alm. week-end på landet !!!

No comments: