October 4, 2008

SWEATER TIL BENJAMIN


min nieces lille søn, som som bliver 1 år i dag, er det også blevet til - næsten- jeg mangler lige den sidste montering- den er også strikket af garn, "SOON" jeg købte i Silkeborg hos garnbutikken i byen. Den er hurtig strikket på pinde nr. 6 :-) det er 55% bomuld og 45 acryl. Den skal jo kunne komme i vaskemaskinen!!!!!!! Nu skal jeg snart til at komme i gang med nogle af de lækre sager til mig selv, jeg købte på strikkefestivallen. Først skal jeg vist ha' en af Ruth's huer med blomster - også til Sophie - strikket færdig. den er vist også spændende at strikke !!!!

1 comment:

Fríða said...

som vanligt fine, fine ting du strikker på. og til lykke med det nye livet, jeg föler mig faktisk en smule misundelig, tænk at kunne frit disponere sin tid, lige som man vil!
kh.fra Island
Frida